اموزش کامپیوتر

اموزش مراحل ریجیستری، ویندوز ، انواع کدهای جاوا ، کلیپ موبایل ، بازی جاوا ، دانلود و ....

اموزش کامپیوتر

اموزش مراحل ریجیستری، ویندوز ، انواع کدهای جاوا ، کلیپ موبایل ، بازی جاوا ، دانلود و ....

عید

      

 

 

 عید همگی مبارک باد 

 

روشن مانندن همیشگی num lk

خیلی وقت ها شده که شما دوست داشته باشید که هر وقت که کامپیوتر شما روشن میشه کلید

 

Num LK شما هم روشن بشه شاید برای راحتی برای این کار ریجیستری را باز کرده و به مسیر :

 

 

User Key : [HKEY_CURENT_USER\CONTROL PANEL\KEYBOARD]

  

ایجاد کرده و مقدار ان را 2 قرار دهید و سپس ویندوز را دوباره راه اندازی کنید .

 

INITIALKEYBOARDLNDICATOR باعنوان STRING سپس یک متغیر ازنوع

 

 

 

برای از کار انداختن error های ویندوز

برای این کار وارد control panel شوید از این قسمت گزینه ی system  را انتخاب کنید و در تب Advanced در پایین کادر محاوره ای گزینه ی Error reporting را بزنید . در این قسمت گزینه ی Disable error reporting را تیک بزنید و ok کنید . حا لا دیگر از شر error  های ویندوز راحت شدید

برنامه های v.b

بدست اوردن مجموع اعداد در v.b

برانامه ای است که مجموع اعداد را بدست می اورد . به این صورت که عددی را از شما گرفته و مجموعش را می نویسد . برنامه ی بسیار خوبی برای مبتدی ها است

برای دانلود کلیک کنید                                        Size = 80 Kb

 


بدست اوردن مساحت دایره در v.b

برنامه ای است که به این صورت میکند که شعاع  را از شما گرفته و مساحت را حساب میکند .

برای دانلود کلیک کنید .                                     Size = 80 Kb

 


بتوان رساندن بدونه استفاده از عملگر ^ در v.b

برنامه ای که دو  عددی را از شما گرفته که عدد اول به توان عدد دوم می رسد بدونه استفاده از عملگر توان ^ . برنامه ی جالبی است اگر شما به کد این برنامه توجه کنید  .

برای دانلود  کلیک کنید .                                   Size = 80 Kb

 


تبدیل ساعت به توان و ثانیه در v.b

برنامه ای که ساعت را از شما گرفته و ان را به دقیقه و ثانیه تبدیل می کند .

برای دانلود کلیک کنید                                      Size = 80 Kb

برنامه ی Blue Chat Chat

با سلام امروز یک برنامه براتون گذاشتم که شما می توانید به حد فاصله ی Bluetooth خود  با هم chat کنید . این برنامه برای دانش اموزان شیتون در کلاس هم می خوره که چجوری کلاسو به هم بریزن . دانلودش بد نیست چون برنامه ی باحالی است .

 توجه :password =danyregedit

برای دانلود کلیک کنید .                                              Size = 25 Kb

برنامه ی Excel در جاوا

بعضی افراد با برنامه ی Excel به طور مداوم کار میکنند و یا شاید کار های روزانه ی خود را هم در ان وارد می کنند . شاید این برنامه بدرد این جور ادما بخوره در کل برنامه ای کامل است برای تمام افراد .

توجه :password : danyregedit

برای دانلود کلیک کنید .                                         Size = 60 Kb

برنامه های v.b

برنامه ی جمع در v.b

یکی از ساده ترین نوع برنامه ها در visual basic برنامه ی جمع دو عدد است . امروز براتون این برنامه گذاشتم تا کمی با برنامه نویسی اشنا شوید .

   برای دانلود کلیک کنید .                                                         Size = 80 Kb

 

 


 

برنامه ، اعداد بخش پذیر بر 5 در v.b

  یکی از برنامه های محاسباتی در v.b محاسبه اعدادی که بر 5 بخش پذیر هستند است این برنامه اول یک عدد از شما می گیرد و بعد می نویسد که این عدد بر 5 بخش پذیر است یا نه .

  برای دانلود کلیک کنید .                                                      Size = 80 Kb

 

 


برنامه ، نمایش کارکتر ستاره (*) به تعداد 10 بار v.b

برنامه ای که کارکتر ستاره را به تعداد 10بار تکرار می کند . این برنامه با حلقه ی For نوشته شده و خیلی هم برنامه ی ساده ای است .

برای دانلود کلیک کنید .                                                        Size = 80 Kb

 


بدست اوردن ظرفیت خازن در v.b

برنامه ای است که ظرفیت خازن را بدست می اورد این برنامه به این صورت است که بارالکترکی و ولتاژ را از شما گرفته و ظرفیت خازن را بدست اورید .

برای دانلود کلیک کنید .                                                           Size = 80 Kb

 

Visual basic

با سلام و خسته نباشید :

  از امروز تصمیم گرفتم که برای شما عزیزان برنامه هایی که در visual basic  می نویسم براتون بزارم تا شما هم از این برنامه ها استفاده کنید  این برنامه ها در سطح پایین هستند یعنی برای کسانی که تازه visual basic را شروع کرده اند و بیشتر برنامه های محاسباتی هستند که امیدوارم خوشتون بیاد .

برای این که خستکی من هم دره شما می توانید فقط نظر خود را بگویید .

توجه : برای اجرای این برنامه ها باید حتما برنامه ی visual basic را داشته باشید . بعد از باز کردن برنامه در  visual basicکلید F8 را بزنید تا برنامه اجرا شود و تمام برنامه ها open source هستند برای اینکه شما هم کد برنامه را ببینید و یاد بگیرید .

توجه : تمامی این برنامه ها فشرده هستند و برای اجرای برنامه ها باید از برنامه winrar استفاده کنید که اگر هم نداشتید در قسمت موضوعات ، دانلود را انتخاب کنید در انجا براتون گذاشتم . حجم این برنامه ها هم بسیار پایین است .

اگر شما هم برنامه ی می خواستید البنه در حد بیسیک من در خدمت شما هستم . 

نظر های شما باعث بحبود کار ما می شود

مرورگری مخفی در داخل ویندوز xp !!

امروز قصد دارم نکته ای بسیار جالب در ویندوز xp را به دوستان آموزش دهم . فرض کنیم در مقابل کامپیوتری با سیستم عامل ویندوز xp نشسته اید که صاحب این کامپیوتر ( administrator ) مرورگر اینترنت اکسپلورر را مسدود کرده است و از طرفی اجازه نصب هیچ گونه نرم افزاری را به شما نمی دهد تا بتوانید مرورگر دیگری مانند اپرا و یا فایرفاکس را بروی سیستم عامل نصب کنید !!! آیا در این شرایط امکان مشاهده سایتی بدون وجود مرورگر امکان پذیر است ....

اگر در چنین شرایطی بودید میتوانید به شکل زیر عمل کنید :
ابتدا نرم افزار Notepad ( یا هر نرم افزار متعلق به سیستم عامل ویندوز xp مانند Paint , Wordpad و... ) را باز کنید . سپس بروی عبارت Help کلیک کنید و از منوی حاصل بروی عبارت Help Topics کلیک کنید . بعد از اینکه پنجره Help مربوط به نرم افزار Notepad باز شد بروی نوار عنوان (title bar ) کلیک راست کنید و از منوی حاصل بروی عبارت Jump To URL کلیک کنید و در پنجره جدید آدرس سایت مورد نظر خود را به همراه http:// در جای خالی مورد نظر درج کنید و بروی دکمه Ok کلیک کنید .بعد از انجام این کار مطابق تصویر زیر می توانید صفحه مورد نظر را مشاهده کنید .

یک فنجان کامپیوتر داغ ......

danyregedit

یک طراح به نام Jason Farsai جدیدا کامپیوتر بسیار کوچکی به نام Yuno طراحی کرده است که کمی خارج از ذهن و تصور است . ما در طول روز یک سری کار های ثابت و تکراری مثل خوردن ٬ مطالعه کردن ٬ گوش دادن و البته نوشیدن داریم و من فکر کنم یکی از دلایلی که که این وسیله به این شکل طراحی شده است همین می باشد . توسط این کامپیوتر که صفحه آن لمسی ( touch screen ) می باشد می توانید ایمیل خودتون را چک کنید – عکس خودتون را به عنوان اسکرین سیور قرار دهید – از آخرین اخبار هواشناسی – بورس و وضعیت ترافیک با خبر شد و ....

بازی prostreet

بازی prostreet را که حتما شنیده اید یک بازی ماشینی که خیلی هم با حاله . این بازی تحت جاوا هم اومده که من براتون گذاشتم که بریزید تو گوشیتون و نظرتون را بگید  . خیلی بلزی با حالیه حتی نیترو هم داره . خلاصه اگه دانلود نکنی از دست رفته .

 

برای دانلود کلیک کن                                                    Size = 327 Kb

موفق باشید .

نظر یادت نره .

بازی fifa street 2

بازی fifa street 1 یادتونه براتون گذاشتم و امید وارم ازش خوشتون اومده باشه . این دفعه بازی fifa street 2 هم براتون گذاشتم تا برید حالشو ببرید . البته یک خبر خوب که در این ورژن تیم ملی ایران هم هستش !!!!  امید وارم با کعبی لحظات خشی در fifa street 2 داشته باشید . حجم بسیار کمی داره حتما دانلود کن . (البته یادت نره تحت جاوا است و در گوشی نصب می شود )

 

برای دانلود کلیک کن                                                          Size = 233 Kb         

 

موفق باشید .

نظر یادت نره .

برنامه ی proxy

یک proxy  توپ  که واقعا یک proxy است که هر چی بخوای برات باز میکنه . من خودم از این proxy استفاده میکنم و واقعا عالی هست . بعد از دانلود برنامه را باز کن و Minimize کن و برو تو internet حال کن . اگه دانلود نکنی یک عمر را از دست دادی . و حجم کمی هم داره . و فقط بگم که استفاده غیر مجاز ممنوع .

برای دانلود کلید کن                                                                                Size = 114 Kb

موفق باشید .

نظر یادت نره.

دستیابی سریع به Clipbook Viewer

برای مشاهده اطلاعاتی که که Cpy  یا  Cut کرده اید می توانید از clipbook  viewer استفاده  کنید همچنین می توانید اطلاعات را به صورت دایمی در clipbook  محلی خود ذخیره کنید  و ان ها را با دیگر کاربران Share  کنید .

برای این کار روی دسکتاپ راست کلیک کرده و از منوی New گزینه ی Shortcut را انتخاب کرده و در قسمت  Location عبارت زیر را تایپ کنید :

%windir%\System32\Clipbrd.exe

پس از فشاردادن دکمه ی  Next و finish دکمه در دسکتاپ ظاهر می شود و هر چیزی copy یا cut  در این قسمت می اید .

 

موفق با شید .

      نظر یادت نره

غیر فعال کردن بلندگوی داخلی در ویندوز

اگر از صدای بلندگوی داخلی کامپیوترتان هنگام نمایش پیام ها ی خطا خسته و ناراحت شده اید می توانید با اعمال این تنظیم در ریجیستری ویندوز این بلند گو را غیر فعال کنید .

ریجیستری را باز کرده و کلید زیر را در ان بیابید :

HKEY_CURRENT_USER / Control Panel / sound

یک مقدار جدید از نوع STRING  با نام Beep بسازید . اگر می خواهید بلندگوی داخلی را غیر فعال گردد مقدار ان را به  NO و در فیر این صورت Yes تغییر دهید .

برای اعمال تغییرات باید از ویندوز Log Out کنید یا سیستم را مجدد راه اندازی کنید .

 

موفق با شید .

      نظر یادت نره