اموزش کامپیوتر

اموزش مراحل ریجیستری، ویندوز ، انواع کدهای جاوا ، کلیپ موبایل ، بازی جاوا ، دانلود و ....

اموزش کامپیوتر

اموزش مراحل ریجیستری، ویندوز ، انواع کدهای جاوا ، کلیپ موبایل ، بازی جاوا ، دانلود و ....

کتاب

سلام . اگر دنبال کتاب خاصی می گردی در بخش نظر ها عنوان کن تا برات پیدا کنم.

با آرزوی موفقیت .

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 ب.ظ http://mohsensms.blogsky.com

سلام
شما برنامه به زبان c دارین
من یه پروژه آسانسور میخوام

سلام دوست عزیز من تمام سعی خود را کردم و توانستم این ها برایت بدست بیاورم و می توانی در وبلاگ ببینی . اگه خوشت اومد بازم به وبلاگ من بیا و خبرم کن .

رامین چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:43 ب.ظ

سلام.
میخواستم بدونم میتونی کتابی درباره "طراحی و ایجاد شبکه در لینوکس فدورا" هست یا نه؟
اگه هت ممنون میشم برام بزاری........
دربه در دنبالشم.
مرسی

از این که به وبلاگ من امدی ممنون
من برات سعی میکنم پیدا کنم
اگه به درخواستت رسیدی بازم نظر بده

رضا یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام
می خواستم بدونم کتابی راجب آموزش نصب و کانفیگ access point اگه داری به ایمیلم سند کن ممنون میشم
asheyani@gmail.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد