اموزش کامپیوتر

اموزش مراحل ریجیستری، ویندوز ، انواع کدهای جاوا ، کلیپ موبایل ، بازی جاوا ، دانلود و ....

اموزش کامپیوتر

اموزش مراحل ریجیستری، ویندوز ، انواع کدهای جاوا ، کلیپ موبایل ، بازی جاوا ، دانلود و ....

چطور میشه بدون افتادن شماره sms فرستاد!

سلام دوستان .
یه روش با حال واسه اینکه sms ارسال کنین ولی شما رتون رو گوشی دریافت کننده ی sms نیفته ولی تو رو خدا قول بدین استفاده نادرست ازش نکنین .
نکته این روش تنها برای گوشی های که دارای email getway هستن کار ایی داره من رو k700i k750 s700 w550 w810 w700i تست کردم و به nokia ; sms دادم جواب داده کلا فکر کنم رو همه ی گوشی های دارای قابلیت بالا هستن این کار ممکن است (فرستنده و گیرنده)
روش کار 1. وارد منو گوشی شده 2. وارد messaging می شویم 3. وارد setting می شویم 4.text messaging. وارد email getway می شویم 6.شماره ی کسی که می خواهیم به او sms بدیم رو add می کنیم 7.بعد از این مراحل به عقب بر می گردیم 8.وارد منو اصلی می شویم 9. وارد messaging می شویم 10. می ریم رو write net 11. بعد text message 12. حالا sms دلخواه خودتون رو می نویسین 13. گزینه continue رو می زنیم 14. بعد گزینه اول ((enter email address 15. یک ایمل دلخواه که هیچ مهم نیس جه میلی باشه انتخاب می کنیم فقط باید @ و .com رو حتما داشته باشد
فرضا danyonlin@yahoo.com
بعد بفرستین .
بعد کسی که sms رو دریافت میکنه کف بر میشه چون به جای شماره ادرس میل رو می بینه . این روش رو سری p جواب نداده
`
نظرات 1 + ارسال نظر
اشکان سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:17 ب.ظ http://www.xboxx360.blogsky.com

سلام خوشحال میشم که با وبلاگ ما همکاری کنیhttp://www.xboxx360.blogsky.com
اگه موافق بودی خبرم کن

بنده موافقم که با وبلاگ شما همکاری کنم اما اگه اشته با نکنم وبلاگ شما در باره ی بازی است و وبلاگ من در باره ی اموزش . در هر صورت مایل به همکاری با شما هستم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد